بسم الله الرحمن الرحیم

کنکور بَده
واقعا بهش اعتقاد دارم
البته فایده هم داره ها.. ولی ضررهاش خیلی بیشتر از منفعتش هست
خب چکار کنیم؟ بگیم بَده بیخیالش شیم؟
یا از تهدید فرصت بسازیم؟

کنکور که هست کاریش هم نمیشه کرد فعلا
شما هم اگه احساس میکنی باید بری دانشگاه راهش اینه

گفتم فایده داره چه فایده ای؟

فایده هایی که برای من داشت

به من برنامه ریزی کردن یاد داد...خیلی در کارم منظم تر شدن
به من تلاش کردن یاد داد
کنترل استرس یاد داد
تونستم خیلی از عادت های بدمو مثل وقت تلف کردن در فضای مجازی کنار بذارم
مدیریت زمان یاد گرفتم
ارزش زمان رو وقتی فهمیدم که در 5 دقیقه اخر آزمون میتونی رتبه و دانشگاه و رشتتو تغییر بدی
و کلی چیز دیگه

ولی اگه کسی با این دید بهش نگاه نکنه...
میگه این همه تو خونه موندم که چی بشه؟
عربی به چه درد آدم میخوره؟
اخه پزشک ریاضی میخواد چکار؟
چرا کنکور عقب انداختن؟
حذفیات به نفع نظام قدیم شد..به نفع نظام جدید شد

کلا دنبال بهونه هست

ریاضی 0 درصد هم در پزشکی به درد  بخوره حل مسئله ریاضی ذهنتو باز میکنه و هوشتو بالاتر میبره و راحتتر میتونی دروس حفظی رو یادبگیری 😉

چرا با این دید بهش نگاه نکنیم؟
فقط دیدتو تغییر دادی
کار خاصی نکردی
فقط فرقش اینه یکی ریاضی میخونه حال میکنه دیگری عذاب میکنه
یکی میخونه خوب یادمیگیره دیگری نه
فرقشون هم نگاهشون به دروس هست
همین...

کمتر کسی هست این دید رو داشته باشه
باور کنید دلم برای سال کنکورم تنگ شده
جدی جدی میگم
بعد که کنکور تموم شد شدم یک آدم تنبل و بی برنامه
حالم از خودم به هم میخورد
قبلا  تلاش میکردم عشق میکردم
لذت تلاش رو کسی میفهمه که واقعا مدت ها اینو تجربه کرده باشه...مثلا چند سال...کار یکی 2 روز نیست
البته سعی میکنم الان هم درس دانشگاه و امور مختلف به تلاشم ادامه بدم ولی کنکور یچیز دیگه بود 🙃