بسم الله الرحمن الرحیم
شاید بگی اینایی که میگی ما میدونیم...
حرف جدید بزن
بله ما خیلی چیزها میدونیم ولی ممکنه بهش عمل نکنیم
اخه میدونی؟ چون سختن عمل نمیشه بهشون معمولا
اینا هی باید تکرار بشه...خیییلللللللللللیییی باید تکرار بشه
تذکر داده بشه..یادمه میخواستم تغییر کنم چند سخنرانی مهم رو شاید حدود 10 بار گوش کردم
پشت سر هم..تا میخواست تنبلی برم غلبه کنه دوباره به خودم تذکر میدادم...هی تذکر میدادم
انقدر تذکر دادم که ملکه ذهنم شد و بعدش خودم میتونستم به خودم تذکر بدم
چون جزیی از ذهنم بود
دیدی وقتی بیکار میشی خیالات ورت میداره؟ من بیکار میشم خیالاتم در مورد تلاش هست...در مورد موفقیت هست...در مورد هدف بزرگم هست
چون قبلش کلی برای خودم مرور کرده بودم اینارو
پس تا میشه به خودت تذکر بده


برای تذکر مثلا یک متن قشنگ رو هرروز یک ساعت خاص بخون
عکس پس زمینه گوشیتو یک یچی بذار که بهت انگیزه بده و تورو یاد هدفت بندازه
یک سخنرانی قشنگ رو هرروز گوش کن

و بعد در راستای هدفت عمل کن...عمل بهترین تذکر هست...عمل انگیزه میاره...عین کار بهت تذکر داده میشه و تداعی میشه با عمل کردن


طرف فکر میکنه برای اینکه انگیزه درس بیاد باید قبلش 1 ساعت در موردش فکر کنه!
درصورتی که تا عمل کنه انگیزه اش نمیاد...و قاعده 5 ثانیه رو اجرا نمیکنه...هی لفتش میده و بهونه میاره