بسم الله الرحمن الرحیم
من مفصل در مورد دی وی دی و اینا در کانال حرفه ای ها صحبت کردم...
زدن نابود کردن اعتماد به نفس خیلیارو😡
من خیر سرم همکلاسی هام رتبه برترن کسی ندیدم تا الان بگه کلاس انچنانی رفتم یا دی وی دی خاصی نگاه کردم...خب الگوتون برای کنکور اینا نباشه پس کی باشه؟
ولی خب اینا برای خیلیا نون داره😏
شما خودتون میتونید بخونید باور کنید! عادت نکنید به اینا...
طرف میگه ما وضعمون خوب نیست نمیتونیم تهیه کنیم دی وی دی هارو...برو خداروشکر کن!
من کتاب تست رو واجب میدونم یجورایی ولی بقیه اضافس از نظر من
دهم بودم دی وی دی استفاده کردم نگید استفاده نکرده نمیدونه چی هست...وقت و پول هدر دادم
بی تاثیر نیستا! ولی وقتی که میذاری رو بذاری برای تست خیلی ارزش بیشتر میتونه باشه
البته افراطی نظر نمیخوام بدن برای عده ای ممکنه به درد بخوره ولی برای هیچ کس پیشنهاد نمیکنم همه دروس و مباحث دی وی دی بگیره!


آدم ها فرق میکنن کسی میگه من بدون معلم خوب یاد نمیگیرم..
ّنظرم اگه میخوای کنکوری موفق باشی عادتت عوض کن ...خوب یاد بگیر بدون معلم...چون سال کنکور نمیتونید خیلی رو معلم های مدرستون حساب باز کنید...معلم خصوصی هم گفتم خیلی پیشنهاد نمیشه...مگر اینه یک مدرسه خاصی باشی که خیلی منظم  باشه و معلماش عالی باشن..


اون فرمول تستی که طرف بالا پایین میپره تا بهت عالی هست و میزنه تمام تستارو له میکنه...خودت با کمی تست زدن میتونی بهترشو پیدا کنی
در بحث کنکور خیلی دنبال قرص خاص نباشید! تلاش  میخواد💪
البته بازار اینا داغ شده و قیمت ها بالا تقصیر ما هم هستا! اگه ما نخریم اونام انقدر مانور نمیدن...انقدر تبلیغات میشه که طرف حاضره فرش زیر پاشو بفروشه کلی دی وی دی بگیره! چون میگه آینده بچم هست


ولی اگه یک مبحث خاص واقعا مشکل داری میتونی یکم استفاده کنی...یکم فقط...گفتم یک مبحث خاص نه یک درسا! مثلا مبحث مشتق فقط...تموم شد و رفت!


البته اگه کسی کلاسی ثبت نام کرده و دی وی دی تهیه کرده اشکال نداره دیگه
ولی دیگه خیلی بیشترش نکنه...ولی اگه میبینی بعضی درس ها واقعا ضعیف هستی و نیاز به معلم داری اشکال نداره استفاده کن
اخه نگاه وابستگی خوب نیست...شما در دانشگاه زیاد نمیتونی روی استاد حساب باز کنی باید خودتم هم بخونی که بشی یک دانشجوی خوب
خودم به شخصه سر کلاس استادا به عنوان تکلیف میرم و الا خیلی دوست دارم خودم مطالب رو بخونم و بفهمم...در یک ساعت خیلی بیشتر از چیزی که استاد میخواد بگه یاد میگریم...
فیلم تدریس هم میبینم الان میذارم رو دور تند
عادت کردم...
خیلیا عادت کردن تا کسی بهشون درس نده یاد نمیگرن...این غلطه..
باید هم تدریس باشه هم خودخوانی..تدریس مدرسه هم هست خوبه همین...حتی اگه استاد کنکوری درس نده بنظرم کافیه خودت کنکوری بخون
این حرفا پذیرشش برای خیلیا سخته...
من خودم استفاده کردم پشیمونم
این همه تکنیک تستی میگن برای تست های مختلف..میخوای برای تک تکشون مثال نقص بیارم که با این تکنیکا حل نمیشه؟
طراح کنکور اینارو بلده ها! جوری سوال نمیده که هرکسی حل کنه
ولی با تست زیاد خلاقیتت زیاد میشه هرچی خلاقیت به کار ببرن باز هم درصد بالا میزنی
اگرم اشتباه بزنی میگی مشکل از من نبود مشکل از طراح بوده... واقعا همینه و به خودت مطمئنی
روش تستی آماده خلاقیت رو نابود میکنه...


ممکنه یکی بگه از وقتی که از دی وی دی ها کنکوری استفاده میکنم ترازم بهتر شده!
خب تاثیر میذاره واقعا ولی خب اگه خود درست خودخوانی میکردی ترازت خیلی بیشتر میشد...توضیح نمیدم خودت بگیر...

تنبلی کتاب خوندن و تست زدن رو با فیلم آموزشی دیدن جبران نکنید... چون استاده جذاب حرف میزنه درسه برات جذاب میشه
اخرش که چی؟
بعد کی میری سر کتاب بخوای تست بزنی به مشکل بر میخوری...آخه متن خشک و خالی خوندن جذاب نیست
زیست رو شما باید 100 بار بخونید...از بار 10 ام به بعد دیگه حالتون بد میشه و جذاب نیست..خب نباشه ولی باید بخونی...کسی که به دی وی دی عادت کرده میتونه با این تکراری بودن کنار بیاد؟