بسم الله الرحمن الرحیم
میگن افسوس که جوان نمیداند و پیر نمیتواند!
من یکی که میخوام هم بدونم هم بتونم!
نمیگم مثل پیرمردا بشیم نه...
خودم به شخصه خیلی شوخی میکنم و روحیه جوونیمو دارم
دارم عشق جوونیمو میکنم
ولی در کنارش دور اندیشیمو دارم و دوست دارم خیلی چیزها بدونم تا راهو اشتباه نرم
جوونی وقت تلف کردن و ول بودن نیست!
جوونی خوش بودن الکی نیست!
میخوام به یک خوشی واقعی برسم
و بزرگ شدم حسرت جوونیمو نخورم
طرف تا 30 سالش نشه و زندگی لهش نکنه نفهمه زندگی، ول بودن و بیخیال بودن نیست!
30 سال از عمرش هدر رفته
من میخوام از الان راه رو درست برم
الان هرعادتی در تقویت کنیم یجورایی تا آخر عمرمون میمونه
خیلی زمان حساسیه
نگو بزرگ شدم عادتما درست میکنم
یک نگاه به بزرگترها بکن راحت تغییر میکنن؟
میبینی یک عادت بد رو یک عمر تکرار میکنه و حاضر نیست بیخیالش بشه
چون جزئی از وجودش شده به راحتی تغییر داده نمیشه
ولی الان خیلی راحته
خیییللللییییی
فرصت رو از دست نده
خیلی خوبه هرچی اراده کردی عمل کنی
تنبلی نکنی
انقدر اراده ات قوی باشه دوست داشتی درس بخونی...درس بخونی
دوست داشتی ورزش کنی...ورزش کنی
اراده کردی نماز بخونی....نماز بخونی
اراده کردی عصبانی نشی...عصبانی نشی

خیلی حال میده نه؟

ولی بها داره
بهاش خودسازی هست
خودسازی رو درست انجام بدیم
نه اینکه مثل مرتاض های هندی روی میخ بخوابیم😑
حتی اگه گاهی تنبلی کردی
اراده ات قوی نبود
ناامید نشو
تنبلی کردی کار از کار گذشته
ولی باهاش کنار نیا
نگو همینی که هستم کاری نمیشه کرد
عادت نکن بهش...