بسم الله الرحمن الرحیم
هوش همش ذاتی نیست
شما میتونی هوش خودت رو تقویت کنی
یا ضعیفش کنی
هوش یکی ممکنه برای ادبیات زیاد باشه
یکی ریاضی
یکی هنر
و...

که ذات هم تاثیر داره
فکر نمیکنم کسی برای تمام دروس کنکور هوش بالایی داشته باشه
خودمو میگم ریاضی رو راحت میفهمیدم ولی در ادبیات مشکل داشتم انقدر ذوق ادبیم بالا نبود
ولی یکی بهترین درصدام در کنکور بود(از لحاظ کیفی نه کمی)
خوب خیلی کار کردم روش...خیلی تست زدم...انقدر تست میزدم گاهی حالم بود میشد
اون درسی که مشکل داری رو بیشتر کار کن
روش های بیشتری بکار ببر براش
ولی بچه ها استعداد تاثیر داره
یکی هست چند ساعت میخونه بهتر از اونی که 12 ساعت میخونه نتیجه میگیره
نمیخوام گولتون بزنم بگم همش تلاش هست
فکر نمیکنم کسی بگه استعداد در فوتبال تاثیر نداره
مطمئنا حتی شبانه روزی کار کنیم هم اگه اون استعداد نباشه رونالدو یا مسی نمیشیم
برای درسی مثل ریاضی هم خوبه اینو در نظر بگیریم
یا زیست
یا تاریخ
بعضی ها نمیخوان قبول کنن که رو بعضی درس ها استعداد ندارن
خدا عادله
عوضش جای دیگه استعداد داری
ولی باز هم میگم با تمرین و تلاش میشه هم هوش ریاضی رو بالا برد
هم هوش ادبیات

ناامید هم نشید بگید من استعداد ندارم بیخیالش
شما وقتی مسئله ریاضی حل میکنی خود به خود ریاضی و هوشت تقویت میشه
ولی بعضی ها از وقتی به دنیا اومدن ریاضیشون خوب بوده
بنظرت من خیلی باهوشم؟
نگاه میدونید من خیلی اعتماد به نفس دارم
ولی برای فهمیدم بعضی سولات 10 بار حلشون میکردم
خیلی درس خوندم
و بنظرم من خیلیا اندازه من تست بزنن میتونن رتبه خوب بیارن
طرف 2 دور کتاب رو خونده تست هارو نمیزنه میگه من خنگم😐
اگه 20 دور خوند نتونست شاید حرفش درست باشه
پس یکی 2 دور خوندی احساس خدایی بهت دست نده
همه این رتبه های برتر قدر موهای سرت تست زدن
تمرین فراموش نشه
یاعلی🙂
فقط یک سری موجودات داریم خیلی تست نزدن ولی رتبشون خوب شده
گفتم هوش هم ذاتی هم اکتسابی
تعادل فراموش نشه و بدبرداشت نشه از حرفام