بسم الله الرحمن الرحیم
میخوام بشینم فکر کنم...
برای فکر کردن باید یک زمان خاص در نظر گرفت
مثلا در برنامه باید نوشت از ساعت فلان تا فلان: تفکر
اون تخلیات و خیالاته قبل خواب تفکر خاصی حساب نمیشن
میخوام برنامه ام رو تا آخر عمرم بچینم که میخوام چکار کنم؟
اینکه صرفا درس بخونم رتبه ام خوب بشه نمره ام خوب بشه منو راضی نمیکنه
اینکه یک شغلی کسب کنم و یک زندگی مرفه ای برای خودم دست و پا کنم منو راضی نمیکنه
شاید خیلی ها هدفشون این باشه ولی هدف من یکی نیست
میخوام کارهای بزرگی کنم
ولی قبلش باید روش خوب فکر کنم
و بعد کلی زندگیو وقفش کنم
خدا هم خودش هوامون رو داره و هدایتمون میکنه ان‌شاءالله
وقتی شرایط برام سخت میشه
نمیتونم صبر کنم
به خودم میگم عماد...تا الان عمرت چطور گذشت؟ میگم در یک چشم به هم زدن
بعد به خودم میگم خب بعدش هم همینطور میگذره! یک چشم به هم بزنی تموم میشه...
خیلی خوبه آدم به خودش تذکر بده
به خودش امید بده
به خودش انگیزه بده
خیلی ارزشمند هست
جوری نباشه حتما یکی دیگه باید بهش انگیزه بده...همیشه که کسی نیست به آدم انگیزه بده
گفتم کلا چندتا کانال تلگرامی بیشتر ندارم و زیاد فضای مجازی نمیرم؟
کمترش کردم! تقریبا دارم حذف میکنم غیرضروری هارو...
مخالف فضای مجازی نیستما...خیلی از کارام در اینترنت هست
ولی خیلیاش متاسفانه وقت تلفی هست که ترتیبشون رو دادم
تفریحم چی میشه؟ 
من از کار و درسم لذت میبرم...اینم از تفریحم!
البته خیلی ها هستن بعد کنکور...صبح تا شب وقت تلفی...دیگه ادامه ندم
چون تلاشون در حد کنکور بوده...هدفشون در حد کنکور بوده
و بعد از اون انگار کار دیگه ای ندارن بعد وقتشون رو تلف میکنن
اگه منتظری کنکور تموم بشه بعد بری فقط خوش گذرونی و تفریحات ساده بیش از حد...
بدون هدفت رو کوچیک انتخاب کردی...
اینکه اومدی این کانال و موندی! بدون کار خدا بوده
خیلی ها گوش شنیدن این حرفارو ندارن
میترسن عذاب وجدان بگیرن سعی میکنن توجه نکنن راحتترن
ما هم حرفمون رو میزنیم...اونی که باید بگیره میگیره