بسم الله الرحمن الرحیم
احساس رضایتی که در سال کنکور از زندگی داشتم بعضا بیشتر از الان بود
من وقتی از زندگی راضی هستم که تلاش بکنم
و دوست دارم بهترین باشم
زندگی بازی هست
میخوام بهترین بازی رو به نمایش بذارم
قبل کنکور که تلاشم بیشتر بود بیشتر از زندگی لذت میبردم که الان متاسفانه مثل قبل تلاش نمیکنم
غم من همینه
از عذاب هایی که میتونن به من بدن اینه که مجبورم کنن کارهای بیهوده انجام بدم
بگن بشین این سریال مزخرفو ببین
عذاب هست
دوست دارم تمام کارهام مفید باشه
نه تنها مفید باشه
مفیدترین باشه
یعنی بین 2 کار خوب
کار خوبتر رو انجام بدم نه کار خوب رو
و از این ناراحت باشم که چرا کار خوب رو انجام دادم و کار خوبتر رو انجام ندادم؟
این ناراحتی ها خوبه
از این جور چیزها ناراحت نشی از یکی سری چیزها ناراحت میشی که هیچ ارزشی ندارن...و اتفاقا حالتو بد میکنن
ولی این ناراحتی ها که من میگم خوبه
و حتی لذت بخشه
البته کسی که زندگی بر اساس تنبلی و هوای نفس چیده درک نمیکنه
لذت رو در خوش گذرونی ها الکی میبینه
بذار خوش باشه
آخرش تموم میشه..