بسم الله الرحمن الرحیم

حتما برو روش های تستی در کانال @herfeiya_com رو ببین
من کنکورمو با همون روش دادم
کل اختصاصی هم بالای ۹۰ درصد زدم(به جز زمین ک نزدم)
میبینی خیلی روش شاخی استفاده نکردم
فقط همون روش های کتاب تست رو برای خودم خلاصه کردم و سریع رفتم
تست زیاد زدم دستم راه افتاد
تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیر..حل تست در چند ثانیه و از این جور حرفا...
البته میتوته کمکت کنه... ولی نباشه چیز خاصی از دست ندادی
به وبلاگم برید یک پستی درمورد دی وی دی و کلاس کنکور هست بخونید
یک مشکلی هست تفکری وجود داره که هرچی گرونتر بهتر
و هر چی مفته بدرد نمیخوره

رفتم با ماز ارتباط گرفتم گفتم تعدادی از محصولات گرون میدیدا
گفت تازه نسبت به خیلی جاها ارزون میدیم
گفت ارزونتر بدیم ارزش کار میاد پایین

تو دلم گفتم ارزش کارو شما الکی بردی بالا...من میدونم انقدر ارزش نداره

تا وقتی عقلمون به چشممون باشه
هرچی گرونتر بهتر
اونام گرون میکنن
اونا راضی مام راضی..فقط اون سود میکنه ما ضرر

پس تقصیر خودمونه گرونی ها
مردم نخرن اونام گرون نمیکنن
پول داری پول دار باش
خدا بیشترش کنه
ولی بدون اگه الکی خرج کنی
قیمتو میبری بالا
و دل کسایی که پول ندارن میشکونی
یک روزی میرسه که حساب و کتاب داره
نزدیک و حتمیه...
یک جلسه کلاس کنکور ۲ تومن؟
مگه قراره تست کنکور پیش گویی کنی؟
سال کنکورم همین کلاسای ۲ تومنی مفت هم بود شرکت نمیکردم...اوایلش ک درک درستی نداشتم چرا... ولی بعدش فهمیدم جریان چیه دیگه شرکت نمیکردم

- شما تیزهوشان بودی معلمات خوب بودن....
+ باشه برو ۲ تومن پول بده!🤦 خلایق هرچی لایق

برای مشاورش هم همینه
دیگه خودم مشاورم خیر سرم
هرکسی مشاور نیاز نداره
برای بعضی ها خوبه
همونطور که کلاس کنکور برای بعضی ها خوبه
ولی خیلیا بدون نیاز مشاور و کلاس میگیرن...